3 Ocak 2016 Pazar

Merhaba 2016!

2016-yeni bir yıla girerken umutlarımızı ve geride bıraktığımız 2015'in iyi ve kötü yanlarını yazmazsak olmaz, değil mi?

2016 umarım barış, sağlık ve mutlulukla geçer. Onun dışında Polonya'ya sağ salim gidip orada aldığım dersleri iyi notlarla geçip sağ salim ülkeme, evime dönmek istiyorum. Yaptığım yıl programına göre yaz okuluna katılacağım ve ya staj yapacağım ya da çalışacağım-tabii çalışmayı düşündüğüm yer kapanmazsa. Sonrasında da ders programı uyarsa okul dönemi düşük notla geçtiğim alttan derslerimi, olursa Erasmus'ta veremediğim dersleri ve seçmeli dersler almak istiyorum ki ortalamam istediğim kadar yükselsin. Onun dışında Polonya'dan döndüğümde düzenli olarak yoga yapma hedefim var-evet, bunu bin beş yüzüncü kez hedefliyorum :D

2015 nasıl geçti?


Yılbaşına anneannem bizim evimizdeyken girdiğimizi hatırlıyorum.

Mart ayında Java'dan sonra Foks'un kaybına üzüldük.

!!!Okulda nevruz kutlamalarında bebek katili terörist öcalan posteri açılıp okul güvenliğinin Türk bayrağı açanlarla uğraşması Hacettepe'nin en büyük ayıbıydı!!! Oradan elimden bir şey gelmeden geçmem de içimi çok acıttı.

Yılın ilk dört beş ayında bir okulda ortaokul öğrencilerine etüt verdim, seneye buna devam edebilirim.

Erasmus'a başvurmak için hep isteğim vardı ama gerekli şartlar yoktu. Bu sene başvurabildim sonunda :)

Bu sene tatili Gökçeada'da yaptık, arkadaşlarımla birlikte ailemden ayrı geçirdiğim ilk tatil olduğu için farklıydı benim için.

İlk kez yaz okuluna katıldım ama hiç memnun kalmadım. 4 ders alıp 3'ünü B1'le geçtim, bir tek İngilizce dersim A1 geldi. Seneye yaz okuluna katılırsam sadece İngilizce dersleri alacağım :D

Yaz okulunda okulun hayvanlarıyla ilgilenmeye başladım, seneye de devam etmek istiyorum. :)

Aynı zamanda yazın İngilizce kursunda C2 kurunu bitirdim ama konuşma sınıflarına pek katılamadım. Sınavlarım bitsin Polonya'ya gitmeden önce katılmak istiyorum.

Ağustosta artık hayatıma desteksiz devam etmeye karar vermiştim, ilk başlarda zordu ama artık bir eksiklik veya gariplik hissetmiyorum.

Sevay'ın önce belinin incinmesi sonra da onu kaybetmemiz yine üzücü olaylardan biriydi.

4 Eylülde vegan olmaya karar vermem benim için büyük ve güzel bir değişiklikti.

5 Ekimde Erasmusla Polonya'ya gitmeye hak kazandığımı öğrenmem de benim için büyük ve güzel bir değişiklikti.

Ve 18 Kasım Java'nın çalınışının birinci yılıydı. O gün onun videolarını seyrettik. Java bizim en güzel komşumuzdu. Onu hala çok özlüyorum. Umarım bir gün bulunur. Keşke ben Polonya'dan dönünce camdan baktığımda yine kuyruğunu sallayarak o da bizim cama bakar olsa.

Geldik şimdiki döneme :) Önceden 8-9 ders aldığım zamanlar olmuştu. Bu dönem 6 ders aldım, rahat olacağımı düşünüyordum ama çok zorlandım. İki dersi A1'le geçebilirim ama iki dersten de kalabilirim. Diğeri A3 düşse, alttan dersim de B2 olsa, hoca da 100 100 verse... :D
İkinci sınıfın ilk döneminde ortalamam 2.67'ye kadar düşmüştü. Bu yıl ortalamamı 3.00'e kadar çıkarmayı başardım. Bunun için 4 dönem+1 yaz okulu geçti tabii. :D

Bunlar dışında çok okuduğum bir yıl olmadı maalesef ama elimden geldiği kadarıyla tiyatroya gitmeye çalıştım. Normalde azıcık insan tanırım çevremde ama bu sene hayatıma çok kişi girip çıktı, sosyal açıdan farklıydı o yüzden. Ayrıca sonunda imzalı Vitalik albümüm için para yolladım ama henüz gelmedi aylardır, bir sürü aksilik çıkıyor hep.

Benim dışımda maalesef ölüm, savaş, göç ve acı dolu bir yıl oldu dünya için. Daha güzel bir dünya için:



Veee bence 2015'in enleri:

En iyi şarkıcı tabii ki Vitaliy Kozlovskiy <3



En iyi şarkı:



Bu sene okuduğum en beğendiğim kitap: İki Şehrin Hikayesi-Charles Dickens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder