26 Kasım 2015 Perşembe

Bazı Kadınlar-Alice Munro



Bu kitabı yaz okulu boyunca elimde gezdirdim, kütüphane süresi bittikçe uzattırdım süresini ama bitiremedim. Artık süre uzatma hakkım bittiğinde son iki hikaye (Odun, Aşırı Mutluluk) kalmıştı, ben hala Odun'u okuyordum ve çok sıkılmıştım. İnternetten yorumlara baktığınızda birçok insan bu kitabı beğenmiş, benim gibi beğenmeyen az kişi var. Kitap on hikayeden oluşuyor, tüm hikayeler elbette sıkıcı gelmedi bana, mesela Yüz adlı hikayeden çok etkilenmiştim. Bir hikaye çok güzel ve akıcıyken bir diğeri hiç ilerlemiyor gibiydi hikayelerden. Bu yüzden kitabı bitirip bitirmemekte kararsız kaldım, kararsızlıkla süre uzadı da uzadı ve Odun'u bitiremeden iade günü geldi çattı. Ne kadar sıkıcı bulsam da boş kaldığım bir gün kütüphanede kalan iki hikayeyi bitirmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder