5 Aralık 2015 Cumartesi

Arkın Gelişin hakkında sahte psikolog iddiaları

Arkın Gelişin, kitaplarını okumaya başladığımda beğendiğim bir yazardı hatta bloğumda kısaca yer vermiştim:

http://okuduklarimveizlediklerim.blogspot.com.tr/2015/06/yazar-tavsiyesi-arkn-gelisin.html

28 Kasım 2015'te Ankara'da Arkın Gelişin imza günü düzenledi. Büyük bir hevesle gittim ancak garip olan imza almaya gelen benim dışımda sadece bir kişinin olmasıydı. Ben imzamı alıp çıktım oradan o yüzden sonra gelen oldu mu bilmiyorum. Gazetelere röportaj veren ve televizyon programlarına çıkan birinin imza günü neden bu kadar ilgisiz geçsin, diye düşünüyordum ve annemle de üzülmüştük "Adam o kadar kitap yazmış, Ankara'da hiç mi okuru olmaz?" gibisinden. Üstelik imza günü çekilen fotoğrafları da kendi facebook sayfama yüklemiştim ki iki gün sonra ne göreyim: Arkın Gelişin'in sahte psikolog olması hakkında haber çıkmış, linki burada: Haber Türk haberi  Bu iddiaya Arkın Gelişin'in ne cevap verdiğini merak ettiğimden sayfasına baktım ama anladığım kadarıyla engellenmişim.

Eğer iddialar doğruysa, ki büyük ihtimalle doğru, kanıp kitaplarını alıp okumama ve birçok kişinin ve sanırım kurumun kandırılmasına çok üzülürüm. En çok da ailesine üzülürüm, sosyal medyada mutlu aile profili çiziyorlar ve eşi yabancı, düşünüyorum ki bu iddialardan haberi bile yoktur.

Seri katillere ilgi duyduğu için bu konuda kitap yazması zaten normal karşılanırdı, keşke bu yola başvurmasaydı, o kadar kişiyi kandırmasaydı.

Özellikle bir paylaşımını unutmuyorum, kızının kayıtlı olduğu kreşte diğer çocuklara yabancılara nasıl davranmaları gerektiği konusunda mini bir eğitim vermişti. Kreşin sayfasında da paylaşılmıştı: "Psikolog velimiz çocuklarımıza yabancılara karşı nasıl davranmaları gerektiğini öğretti." gibisinden bir paylaşımdı hatta sertifika gibi bir şey bile verilmişti çocuklara diye anımsıyorum. Muhtemelen veliler o dönemde bundan memnun olmuşlardır, haberleri olunca da bunca insanı kandıran birinin çocuklarına eğitim verdiğini düşündüklerinde ne hissederler bilmiyorum.

Bu da Arkın Gelişin'in goodreads'teki paylaşımı: Yeterince ironik bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder